Обучение в работно време или кога задължителното е добре за нас

Работодателите признават важността на инвестирането в служителите, които съставляват техния работен екип. Продължаващото обучение на екипа чрез програми за професионално развитие показват подкрепата на фирмата, а в резултат и служителите стават още по-ценени. Когато служителите имат възможност редовно да участват в професионално обучение, те се подготвят за професионално развитие в рамките на компанията, ако възникнат възможности за промени по йерархичната стълба. Докато отделянето на време от натоварения график за подобряване на тяхната квалификация може да бъде нещо, което не се приема добре от персонала, служителите трябва просто да оценят това и да разберат, че времето за обучение е само момент на забавяне и им се предоставя възможността да се оттеглят от ежедневната работа, но за да станат още по-добри в нея.

Прекалено сте зает, за да присъствате на обучението?

organizacao no estudo

Много служители намират идеята да прекарат работния ден в тренировъчна сесия като нежелана поради работата, която ще ги чака при завръщането им. 

Защо служителите мразят да ходят на обучение

Като цяло, служителите не обичат да ходят на обучение, защото това нарушава нормалната им рутина. За повечето служители е налице определено ниво на комфорт в един работен ден, който те развиват при изпълнението на редовните си задължения. Следователно служителите ще се възмущават от това, че трябва да спрат работата си, за да отидат на задължително обучение. Думата „задължително“ го прави още по-малко привлекателно, защото означава, че служителите нямат контрол над това дали искат да присъстват или не. Задължителните теми за обучение обикновено са такива, които работодателите изискват от служителите да присъстват, за да са в крак с тенденциите в съответната сфера на дейност. Служителите обикновено обичат да имат някакъв принос или контрол върху това, което правят на работното място. Принуждаването /ако може да се използва тази дума в случая/ да отидат на обучение се приема като ново правило или задача, която служителят трябва да изпълни.

Един ден далеч от „Рутината“

7578217

Да се ​​измъкнеш за кратко време, за да научиш нещо ново на платеното от работодателя обучение, може да бъде страхотно бягство от ежедневието.

Ползи от посещенията на обучения

Работодателите признават важността на редовното обучение на служителите в тяхната фирма. Спирането на потока от работа и получаването на покритие за тези служители, които ще бъдат извън работното си място, са незначителни неудобства за работодателя. Те правят това, за да осигурят на служителите време да участват в обучението. Мениджърите признават, че координирането на възможностите за обучение на техните служители е от полза както за служителя, така и за организацията. Те знаят, че то осигурява следните предимства:

  • Получаване на нови знания, за да вършат работата си по-добре. Служителите, на които е предоставена възможност да придобият знания от посещаването на обучителни сесии, в крайна сметка ще бъдат по-добри в начина, по който изпълняват своите задачи. Мениджърите признават стойността на служителите, които работят по-ефективно и ефикасно.
  • Сертификати. Служителите, които посещават специализирани обучителни сесии, почти винаги получават някаква форма на удостоверение за присъствие или участие в тренировъчна сесия. 
  • Изграждане на автобиографията. Служителите често избират да включват подробности в своето CV за обучението, което са посещавали на работното място. Области като обслужване на клиенти, стимулиране на продажбите, справяне със стреса, работа с трудни хора са теми, които могат да увеличат дълбочината на обучението и образованието на индивида.
  • Подготовка за напредък. Служителите, които получават възможност да участват в обучение, могат да се разглеждат като подготвени за възможности за развитие в рамките на организацията или извън нея. Служителите, които вземат сертификати по водене на преговори или в области на справяне с трудни хора, например, се подготвят за бъдещи лидерски възможности.

Общи теми за обучение на служителите

Служителите посещават обучения на различни теми. В зависимост от вида на извършената работа, винаги има нужда да бъдете в крак с промените в областите на специализация. Някои професионални сертификати изискват повторно сертифициране, което се получава чрез текущото обучение, което служителите посещават. В допълнение към специализираните области, съществуват общи проблеми на работното място, които подтикват работодателите да изпращат редовно служители на определени курсове семинари и/или тренинги. Общите теми за обучение са:

  • Обслужване на клиенти:Независимо от работата или индустрията, обслужването на клиентите винаги играе важно място на работното място. Тъй като служителите взаимодействат с вътрешни и външни клиенти, важно е да се разбере как да се осигури отлично обслужване.
  • Справяне с трудни хора:Дали е трудна ситуация с клиент или сблъсък с личност на конкретен работник, служителите са в състояние да се справят по-добре с различията на работното място, когато са преминали обучение по темата.
  • Комуникация:Служителите прекарват голяма част от деня си със сътрудници, за да постигнат целите и задачите на организацията. Знаейки как ефективно и правилно да общувате помежду си, както устно, така и в писмена форма, е от първостепенно значение за продуктивността на работата. Уважението на работното място е възможно само когато служителите общуват и си взаимодействат помежду си почтено и професионално.
  • Справяне в стресови ситуации: Ежедневието на всички в днешно време е много динамично. Лавира се между работата и личния живот. Понякога пренатоварването идва в повече и много често служителите „изпушват“. Имено тук помагат редица техники за справяне със стреса. Такъв вид тренинг подобрява както вътрешнофирмените отношения, така и личностните извън работното място.

Ние от Примерно можем да Ви помогнем да продължите да се развивате, да се почувствате удовлетворени и значими. От това ви дели едно телефонно обаждане J

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.