Ключови умения за успешни продажби!

prodazhbi-rykovodstvo

Работата с клиенти е огромна част от бизнеса на всяка съвременна организация. Все повече организации осъзнават нуждата от центрове за обслужване за клиенти, чрез които получават конкретна обратна връзка от своите потребители. От друга страна, служителите, отговарящи за работата с клиенти, са изправени пред множество предизвикателства на работното място.

В много от случаите, високото текучество в продажбите се дължи на наемането на персонал без необходиите умения, а разчитаме хората да се научат в движение. Липсата на адекватно обучение и осигуряване на правилни работни инструменти, водят до периодично неизпълнение на целите и загуба на мотивация към работата. От друга страна, навременно търговско обучение би дало на хората ви набор от знания и умения, с които да бъдат успешни и да изградят правилни за професията нагласи, така че да се справят много по-добре и да се стремят към последващо развитие.  Високото текучество е скъпо, губи ценно за организацията и мениджърите време и може да бъде избегнато още в самото начало чрез по-висока ангажираност.

ПРОГРАМА НА КУРСА

1 ден:

  1. Професия търговец

Какъв трябва да бъде успешния търговец?

-знания

-качества

-умения

Кафе пауза: 15 мин

  1. Клиентът – фокус за всеки търговец

Видове клиенти

-нови клиенти – търсене

-съществуващи клиенти – обслужване

Обедна почивка: 1 час

  1. Отношения между търговец и клиент

-правилна комуникация

-изграждане на дългосрочни взаимоотношения

-примери

Кафе пауза: 15 мин

   4. Начини на осъществяване на контакт

-обаждане по телефона

-изпращане на имейли

-директни продажби

-водене на преговори

      5. Практическа част

 

2 ден:

     1. Условия за осъществяване на успешни продажби

-съществуваш пазар

-конкуренция

-SWOT анализ 

      2. Продажби

-определение

-характеристика

-продажбена комуникация

-етапи на продажбата

Кафе пауза: 15 мин

  1. Офериране

-запитване

-изготвяне на оферта

-поведение след изпращането й

Обедна почивка: 1 час

  1. Работа с възражения на клиенти. Разиграване на ситуации

     4. Казуси за решаване по групи

     5. Добри практики. Как да изчислите успеха си?

     6. Въпроси

Какви хора биха посетили това обучение:

– Бизнес клиенти, които желаят да изградят солидна професионална основа в търговците си.
– Tърговци на свободна практика

– Частни клиенти, които желаят да се реализират професионално в сферата на продажбите.

За нашият лектор Таня Башева, прочетете повече тук

Продължителност: 14 часа, 2 учебни дни от 9:30 до 16:30ч
Възможни Дати: 25 и 26 март 2020г.

Цената за двудневен курс е 325 лв без ДДС

Моля свържете се с нас на тел. 0888 51 55 52, за да запазите своето място, както и да Ви информираме за възможните отстъпки и начини на плащане.

Групите са малки, с оглед на практическата насоченост на тренинга.