Изкуството да продаваме!

Happy-Client-7-e1429012099741

„Ако през изтеклата година бях клиент на себе си, щях ли да остана доволен от свършената работа?“ Наполеон Хил

Уменията за работа с клиенти са едни от най-важните, необходими за работа в търговията, всички сфери на предлагането на стоки и услуги, маркетинга и бизнеса като цяло.
Работата с клиенти не е просто комуникация. Тя е психология, аналазириане на ситуацията и индивидуализиране на подхода. В 21 век комуникационните канали се променят непрестанно и съответно диверсифицират начина, по който предлагаме услугите и продуктите. За всеки от тези канали са нужни различни методи и подходи – не може да общуваме и предлагаме по един и същи начин лице в лице, по телефона и онлайн.
Кусът е насочен към подобряване уменията за работа с хора в 21 век – лице в лице, по телефона и в социалните мрежи. Теоретичната част е обвързана с практическата, за да можете да прилагате различни методи и стратегии при справяне с ежедневни ситуации. Уменията, методите и стратегиите са заключени във всеки един от нас, но имат нужда от подходящия ключ, който да разгърне потенциала им. Така ще превърнете обслужването на клиенти в изкуство. Ще се научите как да разпознавате видовете клиенти, как да се справяте с тях и да променяте нагласата си според тяхното поведение. Ще усвоите умения, които преди не сте считали за важни.

Какво ще научите с този курс?
• Видове обслужване на клиенти според индустрията.
• Видове клиенти (психологически профили).
• Видове комуникация и как да ги овладеем.
• Видове умения – слушане, говорене, писане.

Курсът е подходящ за всеки, който иска:
• Да подобри уменията си за работа с клиенти.
• Да започне да работи в сферата на търговията и предлагането.
• Да управлява хора.
• Да продава идеите си, да създаде име и бранд.

Нашата лекторка, Петя Георгева е преподавател и създател на съдържание. Повече за нея четете тук: https://primerno.bg/петя-георгиева/

Курсът е разделен на 7 модула и се провежда в 2 последователни дни – 14 и 15 март от 9:30 до 17:30ч

ЗАНЯТИЕ 1
Представяне на курса. Въведение. Да си отговорим на въпроса: Защо всъщност доброто обслужване на клиенти е от такава важност и какво не правим добре?
ЗАНЯТИЕ 2
Какъв тип обслужване на клиенти ни трябва? Видове индустрии, в които директното обслужване на клиенти е от изключителна важност. Първоначален анализ на уменията.
ЗАНЯТИЕ 3
Видове клиенти. Психологически профил.
ЗАНЯТИЕ 4
Видове комуникация и защо е от значение тя. Как да използваме думите в наша полза? Какво всъщност казваме? Силата на невербалната комуникация.
ЗАНЯТИЕ 5
Видове умения. Как да слушаме? Как да задаваме правилните въпроси? Важността от поддържането на правилния тон.
ЗАНЯТИЕ 6
Трудните клиенти – кои са те и как да се справим с тях?
ЗАНЯТИЕ 7
Добро и лошо обслужване на клиенти. Финален анализ на уменията.

Цената на всички 7 модула е 345 лв без ДДС
/включени са 4 кафе паузи – по 2 на учебен ден/
Моля свържете се с нас на тел. 0888 51 55 52, за да запазите своето място, както и да Ви информираме за възможните отстъпки и начини на плащане.

Групите са малки, с оглед на практическата насоченост на тренинга.